Czym charakteryzuje się i jak wygląda rynek produktów szybko zbywalnych? Na czym polega i co wyróżnia marketing branży FMCG? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali studenci Uniwersytetu Gdańskiego, którzy wzięli udział w drugiej edycji FMCG Day. Browar Amber był jednym z partnerów wydarzenia.
„Dzień z branżą FMCG” (fast moving consumer goods) to inicjatywa skierowana do studentów Uniwersytetu Gdańskiego. Podczas spotkania studenci mieli możliwość zapoznania się z ofertami praktyk i staży w największych firmach z branży FMCG oraz wzięli udział w szkoleniach prowadzonych przez ich przedstawicieli. Jak podkreślają uczestnicy warsztatów, to cenne doświadczenie, ponieważ pozwala na spotkanie z ludźmi od lat pracującymi w zawodzie, którzy przekazują swoje doświadczenia i prezentują najefektywniejsze rozwiązania. Poza tym, dzięki takim inicjatywom, studenci mogą poznać firmę od środka, zobaczyć na czym polega praca w konkretnym przedsiębiorstwie.
Wydarzenie odbyło się W Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym Wydziału Zarządzania po raz drugi. Organizatorem i pomysłodawcą, podobnie jak w roku ubiegłym, było Koło Naukowe Strateg.
Branża FMCG jest jedną z najbardziej prężnych i pożądanych przez studentów branż, dlatego impreza cieszyła się dużym zainteresowaniem.
Po szkoleniu Browar Amber zaprosił wszystkich uczestników na degustację swoich produktów.
Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu Browaru Amber podczas spotkania ze studentami Uniwersytetu Gdańskiego:
4 grudnia 2024
22 listopada 2024
15 listopada 2024