Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych etykiet, rozpoczęliśmy etap oferowania naszych piw pod wspólną marką Browar Amber. Zadanie nie było łatwe, ponieważ serię należało stworzyć z poszanowaniem dla dotychczasowego indywidualnego charakteru każdej z marek.
Poszczególne piwa sprzedawane pod odrębnymi markami są bardzo mocno zakorzenione w świadomości piwoszy i mają swoich lojalnych odbiorców. „Z szacunku dla przyzwyczajeń naszych klientów musieliśmy zadbać, by charakterystyczne cechy wizerunku każdego piwa zostały uchwycone i zachowane. Mamy nadzieję, że to się udało. Bardzo nam też zależało, żeby podmiot stojący za marką, był prawidłowo identyfikowany. Browar Amber ma się czym pochwalić i chce być silniej identyfikowany ze swoimi produktami.” – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber – „Naszych stałych klientów zapewniamy, że zarówno jakość jak i smak piwa nie zostały zmienione. Piwa warzone są dokładnie według tych samych receptur” – dodaje.
Wprowadzenie nowych etykiet otwiera drzwi do budowania jednej silnej marki i prawidłowego pozycjonowania piwa nie tylko w umysłach konsumentów, ale również na sklepowych półkach.
Premiera nowych etykiet została zaplanowana na początek lata, tuż przed pełnią sezonu. Wprowadzeniu na rynek nowych etykiet towarzyszy silna kampania informacyjna.
22 listopada 2024
15 listopada 2024
29 października 2024