Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych etykiet, rozpoczęliśmy etap oferowania naszych piw pod wspólną marką Browar Amber. Zadanie nie było łatwe, ponieważ serię należało stworzyć z poszanowaniem dla dotychczasowego indywidualnego charakteru każdej z marek.
Poszczególne piwa sprzedawane pod odrębnymi markami są bardzo mocno zakorzenione w świadomości piwoszy i mają swoich lojalnych odbiorców. „Z szacunku dla przyzwyczajeń naszych klientów musieliśmy zadbać, by charakterystyczne cechy wizerunku każdego piwa zostały uchwycone i zachowane. Mamy nadzieję, że to się udało. Bardzo nam też zależało, żeby podmiot stojący za marką, był prawidłowo identyfikowany. Browar Amber ma się czym pochwalić i chce być silniej identyfikowany ze swoimi produktami.” – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber – „Naszych stałych klientów zapewniamy, że zarówno jakość jak i smak piwa nie zostały zmienione. Piwa warzone są dokładnie według tych samych receptur” – dodaje.
Wprowadzenie nowych etykiet otwiera drzwi do budowania jednej silnej marki i prawidłowego pozycjonowania piwa nie tylko w umysłach konsumentów, ale również na sklepowych półkach.
Premiera nowych etykiet została zaplanowana na początek lata, tuż przed pełnią sezonu. Wprowadzeniu na rynek nowych etykiet towarzyszy silna kampania informacyjna.
4 grudnia 2024
22 listopada 2024
15 listopada 2024